Sayfalar

Tanıştım

Bazı akşamlar acaba nasıl öleceğim, diye düşünürdüm. Bu düşünce yalnız kaldığımdan ziyade yalnız hissettiğim zamanlarda aklıma gelirdi. Korkmazdım düşünmekten, fikir yürütmek ilginç gelirdi. Uç fikirlerde boşa dolaşmışım, şimdi kendime bakıyorumda sanki hiç yaşamamışım gibi. Bir trafik kazası. Benim dikkatsizliğim karşı tarafın aşırı hızı ve beklenen son.
Sahi her ölüm sıradan olabilir mi ki hiç?
Her ölüm ardında bir hikaye bırakır, yarım bir hikaye ve dünyada birbirinden farklı milyonlarca yarım kalmış hikaye vardır.
Elbet geçecek, gözyaşları eskisi gibi çok akmayacak ama o kalp ağrısı işte o hep solunda hep orada kalacak.
Hatırlar mısın bilmem.
Radyoda en sevdiğim şarkı çıkmıştı, ben çok mutluydum, şarkıyı bağıra bağıra söylüyordum sonra tünele girdik uzunca bir tünele, çıktığımızda şarkı bitmek üzereydi. İşte tam da öyle bakıyorum sedyedeki Ben'e. En mutlu anında her şeyin yok olup uçması gibi.
Ardımda bıraktığım yarım kalmış tüm hikayeler.
Artık onlar sizin hikayeniz ve hikayeler güzel bitmeyi hakeder. 

3 yorum:

  1. Ölüm ölümdür. Ölümün vakti ne zamandır ki vakitsiz geldi denir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölümün bir vakti olmadığı için vakitsiz demiyor muyuz zaten. Her ölüm vakitsizdir, istisnalar var tabi mesela çok yaşlı hastalıkları olan bir insanın ölümü vakitsiz olmayabilir.

      Sil
  2. Her ölüm erken ölümdür. Ama ölümü hatirlamak ve bir gün olecegini düşünmek iyi gelir insana. Aşiriliktan, azginliktan ve fena işlerden alikoyar

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...