Sayfalar

mahcup

Çok güler yüzlü bir arkadaşla tanıştım yakın zamanda. Bana çay yapıp getirmişti, bir kaç gün sonra yaptığım kurabiyeden götürmüştüm bende ona. Çay ondan, kurabiye bendendi. Bugün yanına gittim, hal hatır sormaya, çay ikram etti yine, bak dedi bende kurabiye yaptım tarçınlı cevizli diyerek uzattı kurabiye kutusunu. Yaklaşık on tane vardır kutuda, bir tanesini alıp yemeye başladım. Çok güzel olmuş, eline sağlık derken, kırt diye bir ses geldi, ceviz kabuğu. Şimdi kabuk çıktı diyip kabuğu çıkarsam utandırmış olucam onu, yutsam diye düşündüm denedim ama yutamadım. Bu arada sohbet ediyoruz, suratımdan da belli olmasın diye her şey yolundaymış gibi konuşuyorum. Çay içiyim o ara yutarım dedim o da olmadı, yutamadım. O ara bir araba yanaştı o da baktı derken çıkarıp elimde sakladım. Ben kalkıyım artık derkende cebime koyuverdim hoopppp. İşte bu kadar.
Olabilir. Dikkatimizden kaçıyor bazen. Mahcup edip, utandırmamak gerekir. Bozuntuya vermemeye çalıştım ama inşallah yüz ifademden bir şey anlamamıştır :)

15 yorum:

  1. Bazen böyle zor durumlar oluyor, iyi idare etmişsiniz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir şoktan sonra toparladım :)

      Sil
  2. Merhaba deep önermiş bende geldim takibe aldım blogumada beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, iyi ki geldin :) Bende takipteyim.

      Sil
  3. Hatır için ceviz kabuğu yenir diyorsunuz yani:) Deep' in yazısından buldum blogunuzu takibe aldım. Ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)) Maksat gönüller bir olsun. Hoşgeldiniz, bende takipteyim.

      Sil
  4. :) Ben bu tarz şeyleri hep yapıyorum. Ama biliyor musun insanlar hiç böyle değil bazen çok acımasız olabiliyor. :(

    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisini? Kurabiyede ceviz kabuğu unutmayı mı, yoksa benim gibi çaktırmadan kabuğu yutmaya çalışmayı mı? Şaka yapıyorum :) Hoşgeldiniz, bende takipteyim.

      Sil
  5. Güzel kurtarmışsın :) Canımda nasıl kurabiye çekti :) hep deep yüzünden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen iyi kurtardım, hoşgeldin. Ah o deep yok mu o deep :)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...