Sayfalar

Bir cumartesi sabahı

Bugün Cumartesi.

Bu sabah erken uyandım. Düzenli namaz kılmam ama bazı sabahlar ezan sesini duyupta kılmamak huzursuzluk veriyor bana. Huzursuzlukları ortadan kaldırmak gerekir.
Balkonda dün akşamdan yıkayıp astığım çamaşırlar vardı. Onları topladım. Katlayıp yerine koydum. Ütülenecek altı gömleği de aradan çıkardım. Bulaşık makinesi çok dolmamıştı kısa programda çalıştırdım. Bir kahve yaptım kendime bitmesine çok az kalan kitabımı kitaplıktan alıp okudumbitirdim.
Balkondayım.
Yazıyorum.
Yoldan araba geçmediğinde huzur verici bir sessizlik oluyor sokakta. O zaman tek duyduğumkuşlar ve henüz yıkılmamış olan iki katlı eski bir evin bahçesindeki horozların sesi.
Tam anlamıyla seslere odaklandığımda kuşlar durmadan şark söylüyornakarat kısımlarına kargalar eşlik ediyordu sanki.
Palmiye ağaçlarının rüzgarda nasıl bir ses çıkardığını hiç duydunuz mu?
Ne sakin bir Cumartesi.


Görüştüğümüz zaman görüşürüz.

4 yorum:

  1. Bu çok huzur veren bir yazı olmuş. Okurken adeta yaşadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yazının karşı tarafa geçmesine çok sevindim. :)
      Sevgiyle kal, Elif Deniz.

      Sil
  2. Pazartesi'den yazıyorum.

    Yoldan otomobil geçmiyor şu anda, kuşlar cıvıldıyor. Pazartesi ama, cumartesi kıvamında. Bugünü cumartesi ilan ediyorum, efendim. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi'ni, Cumartesi ilan etmek büyük mutluluk olsa gerek :) Teşekkür ederim ;)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...