Sayfalar

Gülümsüyormuş ..

Sevgili Günlük,

Yoğun ve heyecanlı bir hazırlık içindeydim sana yazamadım kusura bakma, babamın ani sürprizi annemi, ablamı ve beni çok heyecanlandırdı. Ne mi o sürpriz. Biraz merak et. Tamam tamam söylüyorum... Biz Türkiye'ye gidiyoruz hemde İstanbul'a o kadar heyecanlıyım ki bayram sonuna kadar oradayız, inanabiliyor musun? 
Annemin de yardımlarıyla bavulumu hazırladım, yarın yola çıkıyoruz. Bu gece heyecandan uyuyamayacağım sanırım. Az önce balkonda, yıldızların altında sohbet ediyorduk ablamla. Ne kadar çok yıldız var bugün, sanki her biri gülümsüyor ve bizi çağırıyor gibi, dedi. Yıldızlar hiç gülümser mi? Neyse şimdi ablam yattı ben sana yazmadan uyumak istemedim seni de götürmek istiyorum yanımda ama orada yazamam sanırım, sen en iyisi beni burada bekle döndüğümde yazacak çok güzel anılarım olacak. Seni seviyorum. Hoşça kal.

#istanbul
#ataturkhavalimanı
#terörülanetliyorum
#arapbirgençkızıngünlüğü 

1 yorum:

  1. Merhabalar.
    Hangi ülkede olduğunuzu unuttum. Eşiniz Lübnanlı idi, herhalde sizlerde Lübnan'dan geleceksiniz. Heyecanınızı anlıyorum ve normal bir durum bu. Heyecan olmasaydı o zaman anormal bir durum olurdu. Bulunduğunuz ülkede o gece hava açıktı demek, yoksa o yıldızları nasıl görecektiniz? Ben de aynı anda yıldızler aracılığı ile haberleşmek istediğim insanlara telefon ederim ve hava eğer orada da açık ise, işte ya aya, ya da büyük ya da küçük ayı gibi takım yıldızlarına bakmasını söylerim. Hani rahmetli şairimiz Turgut Uyar'ın "Göğe Bakma Durağı" diye bir şiiri vardı, işte benimkisi de o hesap göğe bakarız, ama aynı yıldıza ya da aya bakarak sevdiğim insanlarla sohbet ederim.
    Size hayırlı yolculuklar ve hayırlı bayramlar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...