Sayfalar

muhabbetin dibi tuttu

Bazı anlar vardır.

Muhabbetin tatlı olduğu.

Masada seninle dalga geçildigi ama senin yine de güldüğün o keyifli anlardan bahsediyorum.

İnsanın 'kendi' olabildiği.. 

Sen gerçek sensin.

Bende de o anlardan var ama anılarımda.

Kendim olabildiğim, istediğim kadar saçmalayabildiğim, masadakilerin ne derler ki diye düşünmelerini düşünmek zorunda kalmadığım, öküz gibi rahatça yemek yiyebildiğim, içimi açabildiğim, içini açanı can kulağıyla dinlediğim, keyif aldığım, sıkıntıdan etrafa veya yan masalara değilde karşımdakinin yüzüne baktığım, hayatı, hayatları anlamaya calıştığım, burnumun dikine gidebildiğim, komiklik yapmaya calışırken daha komik olduğum, güldürdüğüm, güldüğüm, kısaca ben olabildiğim.

Özledim işte.

Ankara’yı..


2 yorum:

  1. İşin içine. Özlem. Girdiyse kötü Allah kavuştursun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada ki arkadaslarimi ozledim :)
      Bu arada insan isminin anlamini yasarmis derler ya dogru galiba :))

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...