Sayfalar

Inside Out/Ters Yuz (komedi-dram animasyon filmi)

Merhaba

Bugun guzel bir animasyon filmi paylasacagim sizlerle. Animasyon filmlerinden cok keyif almam aslinda ama bu filmi cok begendim, hatta kardeslerime izleyin diye baski yaptim :)

Filmin orjinal ismi; Inside Out. Turkce ismi; Ters Yuz. 2015 yapimi bir film.


Filmin konusundan kisaca bahsetmem gerekirse soyle anlatabilirim: Kucuk bir kizin  zihninde nese, uzuntu, tiksinti, ofke ve korku olmak uzere bes temel duygu var ve bu duygular dile gelmis kendi aralarinda konusuyor.
Ben esimle izledim ve benim nese, onun tiksinti olduguna karar verdik :D cunku her seyi yemiyor, patlican, domates, zeytin mesela yemiyor kardesim napayim :) Filmdeki kucuk kiz da karnabahar yemiyor o yuzden tiksinti duygusu olusmus.

Yaniii bu filmi izleyin, duygularimiz nasil calisiyor kafamizin icinde yakindan gorun ve neseli olun! :)

Gorustugumuz zaman goruselimmm ;)

2 yorum:

  1. Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de blogumda Amerikadaki hayatımı, yemek tariflerimi oğluşumla etkinliklerimi, tecrübelerimi paylaşan yazılar yazıyorum. Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniz bloguma
      merhaba
      cok seker bir blogunuz var bende takipteyim.
      gorusmek uzere :)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...