Sayfalar

Yararlı Bilgi / Muz :)

Merhaba Hepinize,

Salı günü pazarımız kuruluyor, ordan muz almıştım iki gün önce. O kadar da dolandım, yumuşak muz bulayım diye ama gel gör ki eve gelince yedim ama ne tat var ne bişi, ayrıca sert. Zaten ne güzel seçmişim, ne kadann lezzetli dediğim ne meyve ne sebze hiç olmadı o da ayrı bir konu ya neyse.. Muza geri dönelim. Kayınvalidem, muz torbasının içine sarımsak koydu, soymadan, öylece koydu, poşetin ağzınıda sıkı sıkı bağladı, az önce yedik, hem yumuşamış, hemde çok lezzetli olmuş. Tabi ben bunu gördüğümde sarımsak kokacak muz diye düşünmüştüm ama işe yaramış tabi sarımsak koymadan iki gün kalsa yine aynısı olur muydu, belki olurdu bilemicem. Aklınızda bulunsun diye sizlerle de paylaşmak istedim. Bir yararlı bilgiler bölümünün daha sonuna geldik. 

Görüştüğümüz zaman görüşürüz. :) 

6 yorum:

  1. afiyet şifa olsun.
    bildiğim kadarıyla durdukça da yumuşuyor muzlar. ama tabi sarımsağında etkisi vardır.
    bende bir gözlemimi paylaşayım muzla ilgili. muz bütün halinde daha çok dayanıyor. yani tek tek saklamak çabuk kararıp çok yumuşamasına sebep oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim. Bende oyle billiyorum ama yillarin tecrubesi sarimsak bu isi cozer deyince ustune soylenecek soz kalmadi :))
      Evet yendigi zaman koparip yemek lazim zaten cok uzun sure bekletmeden de yemek lazim ben cok kararinca pek sevmiyorum da :)

      Sil
  2. Çok ilginç denemen lazım:) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok sasirdim duyunca aklinda bulunsun :)

      Sil
  3. Çok enteresan bir bilgi, teşekkürler:) Arada öyle muzlar alıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukca enteresan buldum bende :)
      Rica ederim
      Sert ve tatsiz muzlara son! ;)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...