Sayfalar

Ali Baba ve Yedi Cüceler Filmi

Haftasonu Cem Yilmaz'in Ali Baba ve Yedi Cüceler filmine gittim. Ben kendisini cok sevmiyorum. Filmdende cok beklentim yoktu, biraz bile gülsem iyiydi benim icin. Param ve zamanim bosa gitmesin yeterdi. Diledigim gibi de oldu. İzlerken sıkılmadım. Fena değildi. Arka taraflarda oturan bir amca benim tebessüm ettiğim seye kahkahalarla gülüyordu. Bende onun böyle içten kahkahasına gülüyordum. :) Filmde küfür de vardı. Zaten 13 yaş uyarısı yapılıyor filmde.
Filmin konusunu okumuşsunuzdur belki ama ben yinede okumayanlar varsa kısa bir özet geçeyim.
Filmde, Cem Yılmaz ve ortağı Avrupa'da bir fuara katılıp, ürünlerininin (bahçe cüceleri) tanıtımını yapıyorlar. Gelişen olaylar neticesinde kendilerini bir savaşın içinde buluyorlar ve kötü adam Borıs Mancov ile savaşıyorlar. Filmlerini daha önce izleyip keyif aldıysanız eğer izleyin derim, benim gibi iseniz siz bilirsiniz :)

Görüştüğümüz zaman görüşürüz :)

5 yorum:

  1. bu aralar biraz gülmek yada en azından gülümsemek için gitmeyi düsündüğün bir film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından gülümsemeyi bile göze alarak gidiyorsanız keyifle izleyeceğiniz bir film olacağını düşünüyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Nete düştü mü ya ne çabuk. Yakında filmin galasından önce izleyecek hale geleceğiz gibime geliyor :)

      Sil
    2. yaniii sinemaya gitmeyim nete düşünce izleyiim :)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...