Sayfalar

1 YIL

Geçen sene 6 Eylül'de ne yaptığınızı hatırlıyor musunuz? Yıllarca sıradan bir gün olarak yaşadığınız günlerden biri; gün geliyor, hayatınıza önemli bir değer katıyor ve geçen sene o gün ne yaptığınızı yıllarca unutmuyorsunuz :) Bugün benim için o günlerden biri. Çünkü, geçen sene 6 Eylül'de evlenmiştim, güzel bir düğünüm olmuştu. Çok oynamıştık, Ee gelin damat bu kadar eğleniyor oturmaya mı geldik ayol diyerek komşularımız, diğer davetliler, akrabalar da çatlayana kadar oynadık desem yeridir. Bence bunun nedenlerinden biri de arap şarkılarının çok güzel olmasıydı. Tabi gelin ayakkabımın rahatlığınında altını çizmek isterim. Yoksa nasıl oynardım 4 saat boyunca. Komşumuzun mülayim kocası bile nasıl oynamıştı şok olmuştum :)) A bu adam o sessiz, az ve öz konuşan adam mı ? Yok vallah inanmam :)
Evet çabuk geçiyor yıllar.
Bir yıl nasıl geçti derseniz güzel geçiyor, çok şükür. Başlarda tartışmalar oldu tabi, çok normal ama birbirimizi anladık. Saygı ile konuşarak, saygı ile dinleyerek. Evliliğin 2. yarısında bu boş tartışmalar gitgide azaldı. Büyüdük. Daha çok sevdik. Daha çok anladık.

Hiç strese girmemiştim ben. Yakında düğünü olacak arkadaşlarla konuşuyoruz. Nasıl geçecek bilmiyorum, çok yoruldum diyorlar. Ben hiç yorulmamıştım. Onları yoran şeyler davetiye basılması, gelinlik provası filan.

Davetiye seçmeye kızkardeşim ve annemle gitmiştik. Koca koca albümlerden her birimiz bakıyorduk, onlar beğendiklerini bu nasıl diye bana gösteriyorlardı. 1 saat sonra karar vermiştik adama söyledim bu olsun diye. Adam dediki onu artık basmıyoruz, biraz eski model dedi. Belki de, eee ama ben nostalji seviyorum, basmıyorsan niye katolağa koyuyorsun be adam diye düşünmem gerekirken, annem ve kardeşim birbirimize bakıp güldük. Sonra 10 dakika içinde başka bir davetiyeyi beğendim, sipariş verdim. Bu kadar. Hiç yorulacak, strese girecek bir şey değil. :)
                                                                                                                                                                                   
Gelinlik provamda benim için eğlenceliydi, son gün gelinliği teslim almaya gittiğimde prova yapan iki bayan ve diğer çalışanlarla fotoğraf çektirmiştim. Teşekkür edip, vedalaştık. Senin ikizin olacak, olursa lütfen gel demişti bana :)

Yeni evlilik yolunda olanlar, hiç sıkıntılı bir şey değil bu aksine çok eğlenceli, bazen de çok komik..

Benim tek üzüntüm, ailemden uzak olmam, onları çok özlüyorum ama yinede hepsi sağlıklı mutlu olsunda varsın uzak olalım diyorum.

Ben geçen sene bu saatlerde (13:58) Ankara, Portakal Çiçek Parkında fotoğrafçıya poz veriyordum. Çimlere filan yatıp, poz vermem o ne öyle diyordum onu da yaptım. Niye yaptım? Neden yaptım? Niye beni kimse durdurmadı? Bilmiyorum. :))  Al sana gülünecek bir anı daha..

Allah bu güzel günlerimizi aratmasın.
Evlilik yıldönümümü kutluyorum. :)

Görüştüğümüz zaman görüşürüüüüüüz...

8 yorum:

  1. geçen haftalarda ben de birinci yılımızı yazmıştım bloga :) artık yeni gelin değilim diye yakınmıştım.. ben de sana katılıyorum işleri zora sokan adetler ve akrabalar bence.. onları düğününüzden uzak tuttuğunuzda herşey mükemmel oluyor :) nice yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kutlarim. Nice senelere.. ;) evet eskidik biz, yeni düğünlere katılacağız artık karı koca.
      Her kafadan bir ses çıkıyor sonra gel de çık işin içinden çıkabilirsen. Kulakları tıkamak lazım o yüzden, yoksa sonu gelmiyor, mutsuz ve bunalımlı bir sürece giriyorsun sonra.

      Sil
  2. Nice nice... güzel, mutlu, huzurlu, sağlık ve aifyet dolu seneler diliyorum. Rabbim mutluluğunuzu daim etsin İnşaallah.
    benimde 5 ay olacak İnşaallah.. zaman çabuk geçiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dua ettin. Âmin , inşallah..
      Çok çabuk geçiyor hemde, sende yarılamışsın.:)

      Sil
  3. Canim benim nice seneleriniz olsun. Gecen sene 6. Eylül de 'aaa benim Özlem evleniyor' demistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Ahu kızım. Evet, Sercan poz ver Ahu'ya göndereceğim demişti düğünde :)

      Sil
  4. Yaa tam da tahmin ettiğim gibi geçmiş hem düğün arifen hem de evliliğin.. Sen seni isterlerken de çok stresli değildin ki.. Mutluydun sen. Sanırım hangisinden daha fazlaysa insanda onu daha çok hissettiriyor. Sen de benim gözümde çok mutluydun. Hep mutlu ol.. Heepp hem de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman su gibi.. Evet sanırım öyle, hangisi çoksa insanda onu yaşıyor. Her zaman istediğim şeyleri yaptım, gün geldi yanlış oldu ama hiç kendime kızmadım. Anı yaşamaya hep dikkat ettim, ediyorum da. Mutluluk sarıp sarmalasın bizleri.. Yakamıza yapışsın, hiç düşmesin :)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...