Sayfalar

Tişörtlerim Deliniyor! Çıldırıciiiimm..

Herkese Merhaba,

Bir yıldır tişörtlerim göbek deliği hizasında yuvarlak şekilde deliniyor, sebebini bulamıyorum.

Internete yazayım bakalım ne diyecek diye araştırdım. Çoğu insan bu dertten muzdarip. İnsanlar, genellikle kemer ve çamaşır makinesi yüzünden delinebilir yazmışlar ama ben kemer kullanmıyorum. Yemek yaparken tezgâha mı takılıyor diye düşündüm ama eşimde yemek yapıyor onun tişörtlerinde hiçbişey yok. Zaten tezgâha takılacak bir durum da yok. Çamaşır makinesi desen yine sadece benim tişörtlerim deliniyor. Aynı yerden ve yuvarlak bir kaç delik...

Valla yeni aldığım tişörtler delindi, üzüldüm. Artık evde delikli tişörtlerimi giyiyorum napayım. Yoksa bana tişört dayanmaz :)
Yazlık ince tişörtlerim değil sadece, kışında kalın bluzlarım delinmişti. Sinir oluyorum artık.

Sizde böyle şeyler yaşadınız mı ya da duydunuz mu?

32 yorum:

  1. Aynı sorundan annemde muzdarip ama biz nedenini bulduk. Söyleyim mi? Belki seninki de o nedendendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durduğun kabahat :D Söyle bakalım, inşallah benimde o nedendir de önlemimi alırım ona göre.

      Sil
    2. Karnının dişleri var dermişim ahahahaha...Bulaşık makinesi kullanıyor musun bilmiyorum ama elde bulaşık yıkarken,penyenin, giysinin karın kısmının tezgaha sürtmesinden dolayı o deliklerin oluştuğunu çözdük. Sen tezgahta bu tarz işler yapıyorsan büyük ihtimalle delinme nedeni.

      Sil
    3. :)))) Yağsız tabak çanak olunca elimde yıkıyorum, makineyi boş yere doldurmayayım diye :) Buna dikkat edicem, önlük kullanıcam inşallah işe yarar canım :) çok teşekkür ederim muaah :))

      Sil
    4. Yaramıyor bir gün giydim sadece birkaç saat yinede delindi

      Sil
  2. bana da söyleyin kızlar :) takimindesin sen de gel bloğuma http://rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu insan muzdarip bu konudan belli :)

      Sil
  3. İlk defa duydum böyle bir şey, gerçekten çok garip aynı yerlerden delinmesi. Ay merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk başlarda bende çok garipsedim bu durumu ama artık sinirleniyorum. :/

      Sil
  4. Benimde çok deliniyo ben çalışan biriyim işte giydiğim tişörtlerim delik sonra evde giyiyorum. LCW ye bıraktım yepyeniydi hala araştırıyorlar .Arkadaşlarımın bana demesi sen çok pantolon giyiyorsun fermuar deliyodur diye .Bıktım bende önü delikli tişörtlerden
    FATOŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fermuarlar açıkta değil ki ama bence o değildir. Bir yerlere sürtünüyor ama nereye onu bulmak çok zor işte :)

      Sil
  5. benim tişörtlerimde de aynı sıkıntı var ben de çözemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sırdır gidiyor vallahi :) ama Özlem'in dediği gibi sanırım. Çünkü geçen gün kızkardeşim mutfakta elinde bişeyler yıkarken tezgâha tişörtüm takıldı dedi. Yırtık olmayan birşey giydiğimde hemen mutfak önlüğünü kullanıyorum, korkumdan :)

      Sil
  6. Merhabalar.

    Sürtünmekten dolayı deliniyor. Yeni bir tişört giyin ve evde iş görürken tişörtünüzün üzerinden göbek hizanıza bir kuşak bağlayın. Tişörtünüzün delinmediğini göreceksiniz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep bey,

      Dediğiniz gibi yapıyorum, mutfak önlüğünü belime bağlıyorum artık.
      Teşekkür ederim.

      Allaha emanet olun.

      Sil
    2. Evde giyilen leri anladım hadi o sürtünme oluyor yada takılıyor bir yere hiç ev işi yapmadığım 3 adet tsirt um de aynı yerden delik oldu hemde ayarlanmış gibi 2 ser adet delik oluyor komşulara sordum onlarda da var bu sorun :)

      Sil
  7. Hiçbir işe yaramıyor yeni aldığım tişört birkaç saat giyindim sadece ve hiçbir iş yapmadım genede delindi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyi çözüm evde delinmiş tişörtü giymek sanırım. Ben öyle yaptım. Şimdi yeni bi eve taşındık ve tişörtlerim delinmiyor.

      Sil
  8. Bende sadece bendemi var bu problem diyordum. Çok enteresandir yeni veya eski tisortlerim deliniyor. Kullansamda kullanmasamda deliniyor.ben böyle bişey görmedim. Çok enteresandir kullanmadigim tisortlerim de deliniyor.bu nedir varmı tecrübe eden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorunu birçok insan yaşıyor sanırım görmediğimiz akarlar bu işi yapıyorlar çok üzücü malesef Benimde çok para verip aldığım tişörtlerim delindi çok üzüldüm ve henüz sorunu çözemedim eskiden hiç böyle birşey yaşamazdım Enteresan olanda yıllar önce aldığım tşörtlere birşey olmuyor sanırım iplik doka lalitesi düştü

      Sil
  9. Bende var aynı durum bende çözemedim valla :(

    YanıtlaSil
  10. Bende var aynı durum bende çözemedim valla :(

    YanıtlaSil
  11. Nedenini anlayamamak çok sinir bozucu oluyor, bulan yazsın lütfen, rahatlayalım artık :)

    YanıtlaSil
  12. Bende de oluyor tezgağı törpüledim düğmeleri törpüledim sanırım yeni aldığım törpülenmemişler yapıyor🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tekstilci tavsiyesi vereyim.
      Pamuk ipliğinin haslık degerleri vardır.
      Işık haslığı, ter haslığı , sürtme haslığı gibi.
      Yurtdışında satılacak olan ve türkiye de imalat yaptıran firmalar bu haslık testlerini eksiksiz olarak imalatçılardan isterler, düşük haslık değerli ürünü almazlar. Ama maalesef türkiye iç piyasada satılacak ürünler için markalar bu testleri yapmazlar. Dolayısı ile iç piyasada tonla kalitesiz ürün satışa çıkar. Fiyatlarından da anlarsınız zaten. 5-15 tl arası ucuz ürüne itibar etmeyin. Genel olarak tshirt delinmeleri sürtme haslıkları (dayanıklılık) düşük kumaşlardan üretilmiş tshirtlerde görülür. Tezgaha dayanmak, çamaşır makinasında fazla çamaşırla birlikte yıkamak ki bu daha fazla sürtünmeye neden olur,tüm bunlar tshirt delinmelerine sebeptir.
      Ayrıca daha önemli bir husus daha vardır ki o da pamuk ipliğinin kalitesi.
      Kısa elyaftan üretilmiş pamuk ipliğinin piyasadaki adı open end ipliktir.uzun elyaftan üretilmiş pamuk ipliğinin piyasadaki adı ise penye dir. Penye diye herkesin diline pelesenk olmus kelime aslında tshirt anlamına gelmeZ, sadece kaliteli ipliğin adını betimler. Penye iplik open end iplikten daha kaliteli dayanıklı ve pahalıdır. Sürtme haslıkları daha yüksektir. Dolayısı ile penye iplikten üretilmiş ürünleri tercih ederseniz( maalesef pahalıdır) bu delinme sorununu çözmüş ya da daha uzun süreli kullanımı gerçekleştirmiş olursunuz

      Sil
    2. Bu ayrıntılı açıklamanız için gerçekten çok teşekkür ederim. Tişört alırken daha dikkat edeceğim bu konuya. Penye kelimesini bende çoğu insan gibi tişört anlamında biliyordum, sayenizde kaliteli ipliğin adının penye olduğunu da öğrenmiş oldum, olduk.
      Güzel ve yararlı yorumunuz için tekrar teşekkürler, sağ olun.

      Sil
  13. Polo dan aldım oda o da delindi da mı dandik 😕

    YanıtlaSil
  14. maalesef ki iç piyasadaki tekstil ürünleri dokuma sayıları azaltılmıs urunlerle dolu.marka fark etmeksızın.bırde markaların 6 ayda konsept degıstırmelerı kullanılan urunlerın zayıflıgı ıle tekrar satıs yapmalarını gerektırıyor.bu sebeple almıs oldugumuz tekstıl urunlerının özellıkle etıket bılgılerıne gore yıkama ve sıkma yapılması gıbı olaylar hayatımıza gırdı.bu sebeple tişört lerı yıkarken hassas yıkama ve düşük devirle sıktırdıgımızda tekstıl urunlerınde omru uzun olmaktadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel anlatmışsınız, teşekkür ederim. O zaman elimizden gelen etiket bilgilerine dikkat ederek kullanmak sanırım.

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...