Sayfalar

harika bir gün

Hepinize Merhaba,

Hayatımda ilk defa bir yarışmadan ödül kazandım. :) 

Dün annem ve kardeşlerimle Antalyada ki kadınlar plajına gittik. Ne tesadüftür ki, Tupperware üyeleri hanımlar gelmiş, hem katalog dağıtıyorlar hemde yarışma düzenliyorlar. Yarışmalardan birine ben ve kardeşim de katıldık. 5 yarışmacı, tupperware ürünlerini kullanarak erik, şeftali, muz, süt ve tarçın bulunan masada bir içecek hazırlayacaktık. Smoothie gibi birşey olacaktı yani. Ve plajdan seçilen 4 jüri üyesine tattıracaktık. Ben yarışma başlamadan şeftali ve muz karışımı yaparım birazda süt koyarsam ooo dadından yenmeez diye plan yaparken, yarışma başlayınca o gazla elime ne gelirse miskere atıp karıştırdım. 

Sonuç olarak 1. olamadım. Ama bizlere teselli hediyesi verdiler. O da benim 3-4 gün önce istediğim bir şeydi, çok şaşırdım ve çok mutlu oldum o an. Kazandığım ödül, yarım litre turuncu renkte tupperware su şişesi. Ben bu su şişesine neden bu kadar sevindim oraya gelelim. Çünkü, kursa giderken çantama kitaplarımı ve artık benim için eskimiş olan su şişemi dik bir şekilde koyuyordum ama su akıttı, kitaplarım çok ıslandı, elimde taşıyordum artık yada su götürmüyorum, çok susarsam kafeteryadan alıyorum. Su şişesi almam lazım diye aklımdan geçirdim. Derken yarışmada kaybettim. Iyiki birinci olamadım dedim çünkü, birinciye 1 litrelik şişe verdiler. Çok büyük benim işime yaramazdı zaten :) 

Buna çekim gücü mü denir ne denir bilmiyorum ama ben Allah'ın benim yanımda olduğunu beni mutlu etmek istediğini hissediyorum. Son bir yıldır ufak bişeyde olsa aklımdan geçirdiğim çok geçmeden karşıma çıkıyor. Çok şükür..

Ayrıca yarışmada kullanmamız için verdikleri mikserin ipini sürekli çek bırak çek bırak yapman lazımki meyveler ezilsin, aletin içindeki kesici alet o şekilde dönüyor. Yarışma sonunda ürünleri nasıl buldunuz diye mikrofon uzattıklarında iç sesim vallahi çok iyi kol kası yapılır bununla dese de, çok pratik ve kullanışlı diyerek teşekkür ettim :) 

Çok güzel bir gündü, hiç unutmayacağım. 

Görüştüğümüz zaman görüşürüz.

29/08/2015


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...