Sayfalar

2 mim - 11 soru

Sabahın altısında uyandım, kalkmışken zahmet olacak biraz ama ders çalışayım dedim miniminnacık ders çalıştım, sonra kendimi burada buldum :) Bağımlılık yaptı blog bende..

Selinsel ve Ruyayla beni mimlediler. Çok teşekkür ederim beni de düşündüğünüz, aklınıza geldiğim için..Aynı konseptte, farklı sorular var bu mimde. İlk önce Selinsel mimlediği için Selinsel'in sorularıyla başlayalım..

1.Burcunuz nedir?
-Koç burcuyum.

2.Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?
-Gözlüğümü.

3.Dönüp dönüp okuduğunuz kitap var mı?
-Kişisel gelişim kitaplarım ve "Genç Beyin" dergilerim."Küçük Şeyler" Üstün Dökmen'den, "Evrenden Torpilim Var" Aykut Oğut'tan, "Limit Sizsiniz" Mümin Sekman'dan.. Ve evde bulunan diğer kişisel gelişim kitapları.

4.Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunuz bir eşya var mı?
-Bu soruya cevabım bir hafta önce olsa telefonum olurdu ama geçen hafta dışarı çıktığımda telefonumu evde unuttuğumu fark ettim, bir iki dakika şaşırdım kendime nasıl unutabilirim diye ama sonradan telefonsuz hayatta gayet iyiymiş dedim ve hiç rahatsız olmadım..Öyle bir eşya yok:)

5.Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl davranırdınız?
-Öyle bir olay yaşamadım, kalbim kırıldı da görüşmek zorunda kalmadım, ne yapardım diye düşünüyorum ya yüzüme sahte bir gülücük yerleştirirdim ya da onu görünce suratım ekşirdi. Surat ekşimesi değişik bir tabir gibi geldi yazınca, anlayın siz işte:)

6.Yolda giderken biri size laf atıp, tanışmak istese ne yapardın?
-"Mal yaa" der yoluma hızlı adımlarla devam ederdim..

7.En çok kullandığınız aksesuar nedir?
-Öyle bir aksesuar yok sanırım, hoşlanmıyorum çünkü.

8.Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yapardınız?
-İçimdeki ses:" Özlem, Allah seni napmasıınn" derdi. Kızarırdım, ağır çekimde kalkardım sonra " Ne bakıyorsunuz bee, hayatınız da hiç mi düşmediniz" derdim :)) Ve olay yerinden uzaklaşırdım..

9.İzlediğin ve etkisinde kaldığın bir film var mı?
-Apocalypto

10.Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirdiniz?
-Ofiste bilgisayar başındayım sürekli..

11.En sevdiğin renk hangisidir?
-Kahverengi.


Gelelim Ruyayla'nın sorularına...

1.Burcunuz nedir?Burcunuzun hangi özelliklerini taşıyorsunuz?
-Koç burcuyum. Hepsini taşıyorum.
Hareketli ve enerjiğimdir, sabırsızımdır, bağımsızlığıma düşkünümdür,  kıskançlık vardır bir de sevdiklerimi kıskanırım. Otu b*ku kıskanmam. Bir de şöyle bir özellik yazıyor internette bu da doğru:
Güzel dişleri olan Koç'ların, gözlerini dikerek gülümsemesiyle çevresini etkisi altına alır..

2.Asla vazgeçemem dediğiniz şey nedir?
-Sadece ailem... Bu gidişle iç güveysi alacağız zaten :))

3.Şu da olsaydı hayatım harika olurdu dediğiniz şey nedir?
-Olaylara ve insanlara mutluluğumuzu bağlamak çok doğru gelmiyor bana. Mutluluğunuzu arttırabilir bu çok doğal ama mutluluğunuzun tek sebebi bir şeylere bağlanmamalı. Ben daha çok içsel mutluluğumu içimde, kalbimde yakalamak istiyorum, sonra olaylar ve insanlarla mutluluğumu arttırmak istiyorum. Bir şeylerin yolunda gitmesi için çaba sarf etseydim daha iyi olurdu sanırım.

4.Favori film/diziniz hangisi? Neden?
- Apocalypto. Çünkü; bu filmde ne ararsan var. Aşk, bağlılık, mücadele, kaçış, heyecan.. Dönüp dolaşıp izlediğim filmdir.

5.En sevdiğiniz kelime nedir?
-Gülümsemek..

6.Garip huylarınız neler?
-Ben başlı başına garibim zaten. Durduk yerde komik komik tepkilerimin olması mesela..

7.Şimdiye kadar en çok para ödediğiniz şey ne?
-Kıyafet.. Bu aralar 50 TL'ye indirimden çok güzel elbiseler beğenip alıyorum, altına ayakkabı uyduramadığımdan gidip elbisenin üç katı para harcayıp ayakkabı alıyorum. Allah'tan elbiseyi indirimden alıyorum. Akıl akıl gel bana takıl :))

8.Hassasiyetiniz olduğu bir şey var mı?
-Elimi çeneme dayadım düşünüyorum. Olması lazımdı ama çıkmıyor şu an :)) Bu da üstteki gariplik sorusuna cevap olabilir:)

9.Yanınızdan ayırmadığınız eşyanız hangisidir?
-Cüzdan, telefon mecbur yanımdan ayırmıyorum ama boynumdaki kolyeyi sürekli takarım, çıkarmıyorum hiç. Kolyenin ucunda "Ö" harfi ve gülen bir yüz var..

10.Neleri özlüyorsun?
-Çocukluğumu..

11.Şu an .... olsa sevinirim? Boşluğu doldurun.
-Şu an sevgilimle (dün itibariyle eski sevgili) eski günlerdeki gibi sevgiyle, saygıyla, aşkla olan günlerimizi devam ettirebilmiş olsaydık sevinirdim.



Benim mimlediklerim:

Anarşi
Sonsuz
Yeliz İnceoğlu
Emilia
Gonca gp
Eylül Harikalar Diyarında
Nursalkımı
Pınar'ın Dünyası
Su
pe hito
prekanks


Cevaplayacağı Sorular:

1.Mutluluk sizce nedir?
2.Sevdiğiniz bir insanı kaybettiniz onu tekrar kazanmak istiyorsunuz? Ne yapardınız?
3.Hayatınızda ki olmazsa olmazlarınız nelerdir? Kişi, eşya her şey olabilir...
4.Zamanı geri sarma özelliğiniz var ilk olarak hangi yaşa ve hangi olaya geri dönmek isterdiniz? Neden?
5.Bonus kazandınız ve size zamanı ileri sarma özelliği de verildi..Hangi yaşa yolculuk yapardınız, neyi merak edersiniz gelecekte?
6.Evleneceğiniz insanda arayacağınız özellikler arasında olmazsa olmazınız ne olurdu?
7.Size sihirli bir değnek veriyorum.. Ve ne istersen onu yapacaksın ama sadece bir kere kullanma hakkın var.
Ne yapardın?
8.Yolda gidiyorsun karşı cinsten biri laf attı. " Hey yakışıklı" --- "Güneş yeryüzüne inmiş, bu ne güzellik" dese ne tepki verirsin?
9.Sana yapılacak en büyük işkence ne olur? Bu soru sizi gıcık etmem için soruldu, haberiniz olsun :))
10.Size yapılan yada sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? Varsa paylaşır mısın, please? :)
11.Hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman ......... yapalım? Boşluğu doldur bakalım..

Hadi bakalım kolay gelsin...
Görüştüğümüz zaman görüşürüz :))

37 yorum:

  1. Teşekkürler mim için canım biraz rahatsızım, ama kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım. Şimdi biz bu soruların hepsini mi cevaplayacağız. :D O kadar şeyi okudum okudum en son cümleye takıldım. Yanlış mı anladım yoksa hastalığın verdiği etkilyle, dur bi daha okuyayım. Ne bu Özlemlerin aşktan yana şansızlığı, çok yakışıyordunuz birbirinize :( Ben artık sevmemeye karar verdim :D olmuyor işte zorlamanın alemi yok ehehehe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun canım, çabucak iyileş:)Bende aynı soruyu beni mimleyenlere sordum ben hangi soruları cevaplayacağım diye :D Postun sonundaki 11 soruyu cevaplayacaksın sadece, ben yazdım o soruları. Çok şey demek istiyorum ama hiçbir şey diyemiyorum maalesef.:( Hakkımızda hayırlısı olsun diyelim.

      Sil
  2. Yanıtladığın vakit ayırdığın için teşekkür ederim canımm :) burçdaşım sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçdaşım :) Asıl ben sana teşekkür ederim :):)

      Sil
  3. Canım ben de çok teşekkür ediyorum min için :) en kısa zamanda cevaplayıp haber veririm...
    Senin cevapların yazıların gibi çok samimi..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Samimi" işte aradığım kelime çok sevindim, teşekkür ederimmm, cevapları bekliyoruzzz :))

      Sil
    2. cevaplar tamam, tekrar teşekkür ediyorum :))
      http://pehito.blogspot.com/2013/02/ikinci-mim-geldi-carpti.html

      Sil
    3. Zaman ayırdığın için ben teşekkür ederim asıl :))

      Sil
  4. Mim alınmıştır cevaplarında keyifle okunmuştur Özlemcim.Evet bizim eskiden cep telefonumuz yoktu ve hayat daha güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorumm :)) Teşekkür ederim Pınar'cımm :)

      Sil
    2. Geçte olsa cvpladım canım. Unutmadım bilesin :)

      Sil
    3. :)) Canım benim akılda kalmak güzel :)Ben tüm sorularımı kendim hazırlamıştım halbuki ama demek ki beğenildi başkaları da kullandı :))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Deryacımm, yorumunu görünce hem sevindim hem birazcık üzüldüm. Seni mimlemek aklıma geldi ama Bora'cık, iş yoğunsundur belki cevaplayamazsan üzülürsün diye düşündüm vazgeçtim. Şimdi düşündüm de senin yerine karar vermişim aslında :( Yorumumu okursan ve vaktın varsa sorduğum 11 soruya vereceğin cevapları merak ediyorum :)

      Sil
    2. çevir gazı yanmasın gıcık hihihihih

      Sil
    3. tirbiyesiz kedi buralara mı geldin sen :))Bir şey çevirmiyorum ne dediysem o :)

      Sil
  6. :)sorular aman tanrım ne kadar zor gözüktü gözüme sınav pskolojisinden mi çıkamadım yoksa öyleler miydi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu sınavlar hiç bitmezz :)) Kazık yerden sordum :)))
      Cevaplarınızı merak ediyorum şu an içinde bulunduğum durumla ilgili sorularda var ve belki cevaplarınız bana yardımcı olacak :))

      Sil
    2. http://prekanks.blogspot.com/2013/02/dondurma-delisi-arkadasm-beni-mimlemis.html#comment-form

      Sil
  7. Tesekkur ederom dondurma delisi..
    Ben suan gercekten kotu durumdayim..
    Bu gece kendim icin dua edemiyorum..
    Ama senin icin rabbimden huzur diliyorum..
    Kalbin ferahlasin, yalnizligi. Iyi bir kalpte ea bulsu...
    Mim. Ona gelince eger bu gece benim icin sabaha varirsa pazartesi cevaplarim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kalbin ferahlasın ve kalbin huzurla dolsun en kısa sürede, inşallah.. Mimin acelesi yok, ne zaman istersen cevaplarsın.. Umarım her şey güzel olur..

      Sil
  8. Çok teşekkürler. Okumaktan keyif aldığım birinin beni mimlemesi güzel oldu :)

    Cevapladım bile : http://sozunbitmedigiyer.blogspot.com/2013/02/ikinci-mimim_3.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim :)) Ben teşekkür ederim Yeliz'cim :))

      Sil
  9. Dün itibari ile eski sevgili MIII ? +P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne hız ve rahatlık :D benim şuan 10 sayfa yazım çıkmıştı, :P

      Sil
    2. Bende yazdıklarımı taslaklara kaydediyorum =)
      Hız derken? :)

      Sil
    3. sanki seni istememişlermiydi ya da bunun gibi bişi

      Sil
    4. Yoo yok öyle bişi, o geyik muhabbetidir muhtemelen =) Ay beni kim istesin ilahi komik seni =)))

      Sil
  10. merhaba :)
    ee bende mimledim seni sıkılmazsın umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba pamuk prenses =)
      Sıkılır mıyım hiç, cevaplar kısa zamanda burada =)

      Sil
  11. Samimi insanın halide bir başka oluyor yahuuu :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalga mı geçiyorsun bakıyım sen :D

      Sil
    2. aaa ben öyle bir insanmıyım aşkolsun :d

      Sil
    3. Pardon ben başkasıyla karıştırdım ya kusura bakma :p :))Yoksa öyle bir insan değilsin tabiii :))

      Sil
    4. Ben varyaa benn ne yaban çakalıyım beennn :d

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...