Sayfalar

evrenden torpilim var

Yardım edin bana. Çekim yasası yapacağım ama karar veremiyorum !

Kenan'ı mı çekiyim yoksa Kıvanç'ı mı?

Hangisini çekiyim? Kenan'a biraz daha meyilli gibiyim aslında. Neyse ya onlar beni çeksin canım !

Dün akşam kardeşime bunu dediğimde:" Onlarda kollarını açmış, seni bekliyorlardı." dedi. Eee yani Özlemcim ! diyenleri duyuyorum :) Bence de öyle :)

Evrenle ilgili, evrene yaydığımız enerjiler vs.

                                                                         İşte kitabım :


           Kitabı bir günde yarıladım. Ayrıca 4 sayfa da not çıkardım. Sonra onları temize geçeceğim.
                                      Çabuk unutuyorum o yüzden bu kitapta not almak istedim.                                     


                                      Kendime aldığım hediyem, kafama estikçe ters çevirip, sallıyorum.


Dün kitabı okurken aklıma geldi. Ben kendim içinde bir şeyleri çekmişim aslında.
Ajansa kayıt olduktan sonra, Behzat Ç. , TRT'de ki dizi için çekime gitmiştim ve çok hoşuma gitmişti.
Dizide oynasam nasıl olur?, Kamera beni sever mi acaba? gibi düşüncelere girmiştim, bir dönem.
Ana !
Vay arkadaş !
Ben reklam da oynadım ya, 2 saniye bile olsa yüzüm gözüktü mü?
Gözüktü..
Az daha zorlasam bir dizide başrol oynayacağım yani o kadar :)

Enerji=Duygu Dönüşüm Tablosu




10-20 arası, annelerinin ağzında "yeme tırnağını" diye tüy bitirttirenler ben bunu çok yapıyorum. Anneme de gına geldi söylemekten ama bana gına gelmedi henüz.

Kitaptan alıntı:

"Duygularınızı ölçmek ve frekansınızı nasıl değiştireceğinizi öğrenmek, geminin kaptanı olduğunuzu ilan ettiğiniz ilk an olacaktır .Evet belki geminin kontrolünün sizin elinizde olduğunu kabul edip dümene geçtiğiniz ilk zamanlarda, Boğaz'da bir iki yalıya geçirebilirsiniz, ama olsun, buna değecek, hem zaten Boğaz'dakiler de buna alışık. Kendi üzerinizde çalışmayı, yıllardır hiç temizlenmemiş bir odayı ilk defa temizlemek gibi düşünün. Odaya ilk girdiğinizde biraz ekstra toz kalkacak, ama bu, güzel ve temiz bir oda için katlanılabilecek bir durum."

Son Söz

"Hayatın tek amacı deneyimlemek ve keyif almaktır."

Bu söze göre yaşamayı ve hayatımı gerçekten keyif alarak geçirmeyi başarmak istiyorum.
Evren, duy beni !!

55 yorum:

  1. Polyanacılık birazda ama kitap değişik geldi :) senin yüzün çok güzel neden olmasınki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapta kendi hikayesinden bahsetmiş ve arka kapak yazısı gerçekten çok etkileyici. Olumlu düşünceyi hayatına yer ettireceksin o kadar aslında. Basit ama bizler çok çabuk etkilenip, çok çabuk pes ediyoruz.

      Kenan'ı çek diyorsun yani :))

      Sil
  2. Kenanı severim efendi çocuktur. Zamanında rol kesmeyi ben öğrettim ona, Örn: Çene kemiği gösterme ve burun deliklerini şişirme. =) ve benden 10cm daha uzun birisi :P
    95-100(yolda yürürken kendi kendime çıkardığım seslere gülüyorum) ve 0-10 (beni sevgisiyle sulayacak biri lazım, fark etmez yol kenarı cam önü saksı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ilişkim yok sorusunun cevabı var kitapta okuyabilirsin :))
      Efendi çocuk olduğu belli o yüzden onu seçtim ya. Kenan sana çok şey borçlu o zaman, gördüğünde selamımı ilet :)
      Seni sevgisiyle sulayacak birini iste evrenden, istemenin sınırı yok :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Ya ben sarıları sevmem pek, sen Kıvanç'ı çek, ben Kenan'ı.
      Evrene Kıvanç'ı istediğini haykır :))

      Sil
    2. :P Yooooo... şimdi uğraşamam onla çok yakışıklı olmasın sevgilim kıskanç biriyim zaten :D

      Sil
    3. Yorumunu silmişsin.Eli yüzü düzgün olsun yeter diyorsun yani, Kuzey Güney dizisinde de bir bakışı var bitiyorsun yani. :)

      Sil
    4. Yok ya ona o rol hiç yakışmamış. Sevdiğim insanı kıskanırım ben huyum bu, isterse Dünya'nın en çirkini olsun. Ben de evrenden kıskançlık huyumun gitmesini istiyorum tabi bilinçaltım buna gülüyor :D

      Sil
    5. Sesi başka bir yerinden çıkıyormuş gibi geliyor bana da. Küçükken kıskançlık yaşadığın bir olay geldiyse başına bu bilinçaltına yer etmiştir ve sen, ben sevdiklerimi kıskanırım dersin. Çözmeye çalışıyorum olayı, buna benzer bir örnek vardı da :)

      Sil
  4. Kişisel Gelişim kitaplarına bayılıyorum,hele ki eğlenceli ise.Mesela bu konuda "Ahmet Şerif İzgören"i tek geçerim :))
    Bu kitabı hep erteledim ama şimdi senin yorumlarından sonra haksızlık yapmış olduğumu gördüm en kısa zamanda temin edicem :)) hem eğlenceli hem de yazarı Türk bu önemli benim için,çünkü bizi ve kültürümüzü biliyor.Yabancı yazarların ki bana çok yapay ve uygulaması zor geliyor:))
    Bu arada Kenan candır ya :))) onu çek onu ,o olmasa da en benzerinden şöyle =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet şerif İzgören'i bende çok beğeniyorum. Bana bu kitabı kimse tavsiye etmedi, arka kapak yazısı etkiledi, bir de gaza gelmem gerekiyordu bu ara en iyisi bu kitaptı, çokta iyi yapmışım. Önemli gördüğün cümleleri de not etmeni tavsiye ederim. Unutuluyor zamanla. Türk yazar ve kendi hikayesinden de bahsediyor kitapta.
      Kenan mı dersin, Kıvançta hiç fena değil aslında ama napsam ki, kolları hava da kaldı çocukcağızların :))

      Sil
  5. Kıvanç'ı seeeç! Sarışın, kumral erkekler her zamn bir adım öndedir :D bir de (95- 100 Halk arasında kafayı yemiş) ehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerjin 95-100 arası iyi iyi :))
      Kumral iyi de ,sarışında çok sıcak gelmiyor bana bir adım önde diyorsan Kıvanç'ı çekiyorum bak. Sonradan ben çekecektim deme :)

      Sil
    2. Kıvanç'ı çeeek benim almayım, sevgilim var. Kendisi esmer ama. Nedense sarışınları çekemiyorum ben ; ama sana Kenan daha iyi yakışır. (iç ses: Harbi bu kız çekim yasası falan tutturur. Kıvanç elden gidecek. Sonra hava atacak blogunda ehehehe) Ya bence Kenan daha evet daha iyi :D

      Sil
    3. ergensi oldu bu muhabbet !

      Sil
    4. Sende Adriana Lima'yı çek S'onsuz, ne bu kıskançlık :)
      Tamam ya kimseyi çekmiyorum alla alla ya atarlı genç S'onsuz !
      Zaten ben ikisine de çok bayılmam, Kenan bir adım daha önde ama :)

      Sil
    5. Pala remzi var bide ?! =)

      Sil
    6. Biri bizi gözetliyor. Ehehehehe...Pala Remzi!

      Sil
    7. Ben sana münasip bir kısmet bulurdum S'onsuz, Pala Remzi'den sonra ama blogger arkadaşımsın, susuyorum :)

      Sil
  6. Etrafa saçtığım enerjiler yüzünden bende bir şey kalmadı nasıl deşarj oluyoduk bilen var mı :D :D
    Bu arada bence de Kenan on numara. Gülüşü yeter en başta :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenan'ı çekiyorum o zaman, Evren'e yolladım enerjimi :))
      Gülümse- Odaklan- Değiştir yani ilk önce gülümsemekten başlıyoruz kaybettiğimiz enerjiyi geri kazanmak için :)

      Sil
  7. bende rachel mc adamsı çekim bari ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelmiş ve tatlı bir bayan :) Çek bakalım atarlı genç :)

      Sil
  8. kenan, kıvanç kim ya? Boş verin yıldızı parlayanı, Daha güzelini bulun yanınızda parlasın. Ben keşfettim, beni bekliyordu dersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay en güzelini söyledin. Yanınızda parlasın süper =)

      Sil
  9. vaybe illaki hergün biri katılıyor bloguna =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün kaç kişi arttı? Blogumun takipçisinden sorumlu genel müdür =)

      Sil
  10. çok eğlenceli muhabbetiniz. kıvançı mı kenan ını mı çekeyim kısmına çok güldüm. çok tatlısınız :)siz en iyisi ikisinide çekin yakından karar verirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli bir muhabbet oldu :)
      Ben Kenan'ı çekiyorum, magazin programlarında"flaş flaş Kenan'ın yeni sevgilisi" haberini görürseniz bilin ki o benim :))

      Sil
  11. Kenan kesinlikle doğru karar =)) Bir ara bende çekim yasasına feci halde takmıştım kafayı. Her ne hikmetse, olumsuz düşüncenin gücünden olsa gerek, korktuğum şeyler başıma bir bir gelmeye başladıkça bıraktım yoksa delirecektim artık =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar başla çekim yasasına :) Ben Anın keyfini çıkarmaya gayret ediyorum bu aralar :) Kitabın gazıyla oluyor tabi bu :) Olumlu düşünelim ki her şey olumlu olsun =)

      Sil
  12. Özlem biliyor musun şu anda ben de bu kitabı okuyorum?!!! Dememiş miydim ben senle çok benziyoruz diye? Canım yaa ben de çok beğendim bu kitabı ve çekmek istediğim çoooook şey var Bora ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bora ile olunca acaba ana - oğul beni mi çekmek istiyorlar diye düşündüm=)
      Valla şaşırdım ya bu kadar denk gelmesine, birbirimizin hayatının yansıması gibi yaşıyoruz galiba :))
      Beğendin mi kitabı? Ben çok beğendim.

      Sil
  13. Tabloları çok beğendim :) Son zamanlardaki ruh halim tablo da epey aşağılarda gibi görünüyor.Yukarı çıkartmak lazım o frekanslara ihtiyacımız varr :)Kitabı da en kısa zamanda okumak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı kesinlikle okumanı tavsiye ederim. Ayrıca okurken benim gibi, seni gaza getirecek cümleleri not almanı da tavsiye ediyorum. Bende aşağılarda geziniyorum. Bakalım frekansımız artacak mı? :))

      Sil
  14. adı etkileyici içide bir okadar dikkat çekici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka kapağı okusan koşa koşa alırsın diyorum, o kadar yani =)

      Sil
  15. Özlemmm kitap aldıracaksın bak şimdi bana bu kadar okunacak kitap evde beklerken :) Sır kitabını bile bitiremedim daha ya kitabı okurken kendimle çelişmekten bitiremedim :) İnanmak ve inanmamak arasında gidip gelirkene çekemiyorum hiç birşeyi belli :) bu konuda var mı bir tavsiyen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önce bu kitabı oku bence, pozitif, olumlu olsun her şey, sonra diğerlerine sıra gelir =)
      Önerebileceğim şöyle bir şey var: Sahip olmak istediğin bir şey varsa yada çekmek istediğin -MIŞ -MUŞ gibi yapman. Sanki istediğin olmuş gibi.
      Kendimden sallamasyon bir örnek veriyim: Ben tanınan başarılı bir oyuncu olmak istiyorum. Peki ben başarılı bir oyuncu olduğumda nasıl bir Özlem olurdum? Şimdiki Özlem'den farkım ne olurdu? Duygusal dünyamdan bahsediyorum tabi. Daha fazla gülümserdim, kendime daha fazla güvenirdim, pozitif ve etrafıma ışık saçan biri olurdum. İşte ilk önce benim bahsettiğim özelliklere sahip biri haline gelmem gerekir. Başarılı bir oyuncu ol-MUŞ-um gibi. Umarım anlatabilmişimdir :))

      Sil
    2. Gideyim bu kitabı da alayım canım ben en kısa zamanda bir de deneyimlemek için bir hedef bulayım. Gerçi istek çokta ertele ertele bıktım çok şeyden ben. Bu aralarda ders ders artık yetttii :) Çok teşekkür ederim canım ilgin için..

      Sil
    3. Rica ederim zevkle =)
      Bir şeyleri erteliyoruz ama aslında hayatı erteliyoruz biz, bundan sonra ertelemek yokkk =))
      Koskocamaaann sevgiler =))

      Sil
  16. Ne güzel anlatmışsın böyle...

    Bir kaç zamandır okumayı çok istiyorum bu kitabı elimdeki kitaplar bitmeden almak istemedim.

    Aynalı kitabı yılbaşı hediyesi olarak almış arkadaşım ama evrenden torpilin var ı okumadan onu da okumak istemedim :)

    En kısa zamanda ikisini de bitirip peşine de Bu egoları şişirsek de mi saklasak kitabını alacağım...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)Beğenmenize sevindim :))

      Okuduğum kitabı çok beğendim. 3 sayfa not çıkarıp, dolaba astım hatta çabuk unutuyorum çünkü. Ve bu kitapta yazılanları ciddi anlamda hayatımda uygulamayı çok istiyorum. Aynalı kitabı bende merak ediyorum, almayı da düşünüyorum.

      Sizde kitabı beğenirsizin umarım. Şimdiden keyifli okumalar :)

      Sevgiler..

      Sil
  17. Şu an okuyorum, bu kitap beni kendime getirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de öyle, çok güzel bir kitap :))
      Ara ara da bu kitabı okuyup gaza gelmek lazım :)

      Sil
  18. Çok güzel bir kitap ben de çok severek ve yer yer şaşırarak okumuştum. (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende çok beğendim kitabı. Dediğin gibi şaşırtıcı da aynı zamanda :)

      Sil
  19. İpin ucunu kacirdigimi düşünüp kontrolü ele almak istedigim her seferde Evrenden Torpilim Var ı tekrar okuyorum. Iyi hissediyorum. Olumlu bakiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumlu bakmak, iyi hissetmek bunlar hayatın akışını ve hayata bakışını güzel yönde etkiliyor gerçekten. Sürekli gözümün önünde bulunsun diye, kitaptan altını çizdiğim yerleri temize geçip 3 sayfa çıktı alıp, astım odama. Evrenden torpilliyiz biz :))

      Sil
  20. Bu yazından sonra bir film önerisinde bulunma gereksimi hissettim. Sevimli bir filmdir.

    http://www.imdb.com/title/tt0978762/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmdeki tipler oldukça sevimli, az önce filme göz attım.. İzleyeceğim, tavsiye için teşekkürler. Yazdıklarımla ne kadar bağlantılı izledikten sonra göreceğim :)

      Sil
    2. Tim Burton havası var biraz filimde. Diyaloglar ise bir o kadar güzeldir :)

      Sil
    3. Diyaloglar, kişisel kişisel kişisel notlar çok güzeldi :) Tavsiye için teşekkür ederim..

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...