Sayfalar

bir küçücük Özlemcik varmış :)

Merhaba,ben Özlem.Üzerimdeki elbiseyi annecik dikti.Güzel olmuş değil mi? :)
Ben büyüyünce kardeşlerim de giydi bu güzel elbiseyi.
Bora benim fotoğrafımı koymamı istedi.
Bana yetişseydin güzel kirpiklerinden etkilenirdim Boracık.
Geç kaldın ya da ben hayata biraz erken merhaba dedim.
:))


Ben çok süt içip mamamın hepsini bitiriyorum Boracık
Baksana tosun gibiyim.
Alttan alttan gülme bana kızlar hisseder.
Bi küserim sana bir daha barışmam bak söyliyim
Ya da
Ben seninle hiç küsemem ki
Seni çok seviyorum 
Bay kirpik
Bora
:))


12 yorum:

  1. Ben gül yanaklı, pembe dudaklı, incecik parmaklı, sevgi dolu bakışlı bir güzele aşık oldum...
    Kollarındaki pembe ayıcık yerine ben olaydım, o tatlı yanağına öpücük konduraydım küçük Özlem'cik! Ama gel gör ki kader...Seni Özlem Abla olarak da seviyorum, seni her türlü sevmek çok güzel!

    İyi ki annem ve ben seni tanıdık, hayatımıza renk katan güzel Özlem Ablacığım.

    Bu güzel yazın için çok teşekkür ederiz, iyi ki varsın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Kollarında pembe ayıcık yerine ben olaydıma çok güldüm hala gülüyorum :)
      Bende seni güzel kirpikli,yakışıklı,tatlı Boracık olarak çok seviyorum.İyiki bende seni ve anneni tanımışım,sizde iyiki varsınız :)

      Sil
  2. Bu da benim postum :

    http://borabebek.blogspot.com/2012/11/bir-kucucuk-ozlemcik-varms.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Bora ve Özlem'in postuda oldu artık ne güzel :))

      Sil
  3. :) cok sevomlı blog, bana da beklerim
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. She is Beautiful!

    Dawn... The Bohemian

    YanıtlaSil
  5. merhaba profilinizdeki yazı çok hoşuma gitti,
    gıcıklık potansiyeli var demek bende de olabilir...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) "Çok gıcıksın" cümlesini sık sık olmasa da ara ara söylerler ya da ben söyletirim desem daha doğru olur:)Birini(yakın çevremde tabi)gıcık etmek hoşuma gidiyor.O sinir oluyor ben kıs kıs gülüyorum daha ne olsun :))Valla gıcığım ben yaaa :)

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...