Sayfalar

Sevgilim,

Biliyorum..
Senin gibi olgun,düşünceli,anlayışlı,sürprizli,pozitif,cesaretli biri değilim.
Ben;düşüncesiz,anlayışsız,sürprizleri mahveden,hep negatif,tırsak biriyim.
Ne kadar zıt karakterleriz aslında..
Ama sen,
Beni yine de seviyorsun.
Beni sevmekten hiç bıkmadın.
Ben bile kendimden bıkmışken..
Sen,
Benden hiç vazgeçmedin.
Sen bana doğru yolu gösterdiğinde,sakin,sabırla anlattığında ben bazen ağlıyorum.
Bilmiyorsun..
"Küçüğüm"diyorum.
Birgün gelecek çok üzüleceğim gibi hissediyorum.
Kıymetini bilmiyorum.
Ne zaman bildim ki zaten öyle değil mi?
Neden korkuyorum?
Sende bunalmışsın belli.
Biterse üzülürüm,ağlarım,gözlerim şişer,saklarım.
Saklanırım.
Vurdumduymazım ne de olsa.
Ne zaman ki kalbimin sesini duymam çıkarım ortaya.
Ama senin için sevineceğim bir gerçek.
Kurtulmuş olacaksın benden daha ne olsun..
Benden daha iyisini bulacaksın,biliyorum.
Zaten ben iyi değildim ki,kesin bulursun.
Benim kadar tatlı olur mu bak orasını bilemem.
Şu kendimi övmelerim,hiç son bulmayacak.
Merak etme bu sondu.
Mutlu ol !
Hakkın bu senin.
Geç kalınmış hakkın mutlu olmak..

7 yorum:

  1. Şimdi buna ne yorum yapılabilir ki.:( Vazgeçmek zorundayız bazen ya kendi mutluluğumuz için ya da başkasının mutluluğu için.

    YanıtlaSil
  2. Yasanmis bir an geldi göz önüme; Cok üzüldüm...
    Sahi seven birinden vazgecmek nasil bir duygu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür ben geçmedim, hep benden geçtiler =)

      Sil
  3. 1. Kendine güven,
    2. Madem kusurlarını görebiliyorsun düzelmeye çalış !
    3. Severek ayrılmak çok öfkelendirir(di) beni
    4. Ağlıyorsan vurdum duymaz değilsin ama öyle olmaya çalışıyorsun nie ?
    5. Başkasının adına "kurtulacaksın" gibisinden karar verme ! Sen zaten öyle sevilmişsin
    6. Kendini övmeden çok yermişsin !
    7. Sorun sende, sen kendinden bile bıkmışsın, neden bu kararsızlık niye ????? Hep böylesiniz, ne istediğinizi bilmiyorsunuz.

    YETER ERKEKLERİN CANI YANMASIN DİYORSAN 3067 YE KISA SMS AT :P

    YanıtlaSil
  4. tatlım ya seviyorsan vazgeçme mücadele et...
    vazgeçmek yenilmektir...
    o seni bu halinle kabul ediyorsa boşver hayatın tadını çıkar....

    YanıtlaSil
  5. vazgeçmedikce ayrılmış olmazsın.. Ayrılmak gözleri kapatmaksa vazgeçmek kör olmaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilmiyorum kör mü olmak istiyorum gözlerimimi dinlendirmek istiyorum onuda bilmiyorum.

      Sil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...