Sayfalar

kitap ve film hediye ediyorum.

Blogumun takipçilerine hediye göndermek istiyorum tabii şanslı 1 kişiye :)

Adsızlar ad sahibi olup gelsin,lütfen..

Son katılım tarihini 29 Ekim sabah 10:00 olarak belirledim.

İsimleri kağıtlara yazıp,anneme çektireceğim.Kendisinin bundan haberi yok henüz :)

29 Ekim günü öğle saatlerinde de hediyenin sahibini duyururum.

Unuttuğum bir şey var mı bilmiyorum.Varsa sorun lütfen.

Aaa evet hediyenin ne olduğunu unuttum değil mi? :)


Beğenen yorum kısmına "katılıyorum"der.Beğenmeyen kaçar gider :))
İletişim bilgilerinizi eklemeyi unutmayın.



17 yorum:

  1. Katılıyorum :)
    denizinpembegozlugunden@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum :)
    eviminyemekleri@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ben de katılayım bari. :) Benim şansıma çıkarsa doğum günü hediyesi olur bana. Ayrıca sağol Özlem ya çekiliş için şart koymamışsın. Yok blogunuz da paylaşın yok şunu yaparsanız + 1 puan. Öyle hediye verenlerden sinir olmaya başlamıştım. Takipçilerine ver işte. Bakın ben hediye vereceğim siz de takipçi sayımı artıracaksınız demek gibi bir şey. ( şart koymayı unuttum mu yoksa) hehehe.. yoksa ben mi gözden kaçırdım dur bi daha okuyayım. Yokmuş :D
    anarschi.blog@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimden geldiği için yapıyorum bunu.Adına "çekiliş" demek istemedim, "hediye" dedim özellikle.İsimleri kağıda yazıp bir kişiyi çekeceğim.Bunun adına çekilişten başka birşey denmez belki ama,ben işin o kısmında değilim.İzlediğim filmleri,okuduğum kitapları takipçilerimden birisiyle paylaşmak istiyorum sadece o kadar.

      Sil
  4. Özlem'ciğim ne güzel hedşyele bunlar ve ne güzel bir sunuş şekli...Çok incesin, şimdiden kazanan adına teşekkürler:)
    Ben de katılmak istiyorum izninle :)
    deryacevak@gmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle katılıyorum, kolay gelsin...
    eylemkerem01@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle katılıyorum, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Son durak 2 'yi izledim. İki dil bir bavulu da kismen izledim. Körlük ve kitaplar için talibim.
    sapyadasaman@windowslive.com

    YanıtlaSil
  8. bende katılmak istiyorum hatta istersen bende sana kitaplarımdan bir tane göndermek isterim.

    mericyalman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Son Durak 2 yi izlemiştim aslında. Güle Birsel'in kitabını da okudum ama yine de sana destek olmak için çekilişe katılıyorum sonuçta diğer kitaplar ve filmler de var dimi???

    denizinyildiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bebekler de katılabiliyor mu Özlem Abla? :) Ben de katılabilir miyim?
    Sen dilersen annemle bizi bir de sayabilirsin...

    emre.bora.oral@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeklerde katılabilir tabii,sensiz olur mu hiç Bora'cımm :))

      Sil
  11. Özlem kutumda küçük olduğunu hissediyorum :P ama açmadan önce bi kaç şey söylemek istiyorum bi kere çok sinsirellasın ahahaha :D varım

    revolwer@windowslive.com

    YanıtlaSil
  12. çekilişin çok güzel olmuş çok incesin bende katılıyorum:)
    aslında hiç şanslı degilimdir ama inceliğinden dolayı buradayım...

    YanıtlaSil
  13. Bende katılmak istiyorum:) mail adresim dozmen@elmor.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Bnede katılmak isterim kesinlikle hele kitap varsa çekilişte ama ne yazık ki hiç şansım yok bu konuda bakalım , şans kapıyı kıracaak mı :)))
    hafizekayalar@gmail.com

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...