Sayfalar

çekiliş sonuçları açıklandı mııııııııııııı ?

Merhaba.. :) 
Bu saatten sonra kimsenin katılmayacağını düşünerek çekilişimi yaptım.
Annem seçip,kağıdı açtı,baş harfi A mı ? cık . E mi ? cık  . M mi ? cık diyerek tahmin etmeye çalıştım ve bu saniyeler çok heyecanlı oluyormuş gerçekten.
D evet baş harfi D 
                                    Yorum sırasına göre yazıp,fotoğrafladım.


                               Kazanan Denizin Yıldızı ....Bir alkış alalım lütfen  :) 

             30 Ekim Salı günü kargoya vereceğim.Muhtemelen Çarşamba elinde olur.
                    Yorumun altına bıraktığın mail adresinden iletişime geçeceğim.
                                        Tebrikler,şansın hep açık olsun.
          
Katılan arkadaşlarıma bana destek oldukları için,takipçim oldukları için çok teşekkür ediyorum.
                                    Görüştüğümüz zaman görüşürüz.. ;)
          

14 yorum:

  1. Vaaaaay :) Bu benim kazandığım ikinci çekiliş!!! Bugün de monopoly oynamıştım eşim ve görümcemle. O oyunu da ben kazandım. Bugün şanslı günüm sanıyorum ki!!!

    Teşekkürler :)

    Az önce mail attım sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayısal filan oyna bugün açık bir yer bulunursa tabi bu saatte :)
      Rica ederim. :)
      Senin şansındı bu.
      Mailini gördüm.Salı günü kargoya verdiğimde haber veririm.

      Sil
    2. Tebrik ederiiiiim ne şanslısın,şansın heeep devam etsin inşallah :)

      Sevgiler...

      Sil
  2. Tebrik ederiiimm :) D'yi Deniz'i görünce heyecanlanmıştım ben de yaaa . Neyse artık. Ama o arkadaşımız adına da sevindim . Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. çekilişi kaçırdığıma inanamıyorum :(( Kazanan adına sevinmiş olsam da bende şansımı denemek isterdin. Neyse bir dahaki sefere artıkın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir daha ki sefere kaçırma ihtimalini ortadan kaldırmak için bizzat haber vereceğim sana :)

      Sil
  4. Ya niye ben değillll yine :( ben kazananın adına sevinmedin işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişlerde benimde hiç şansım yoktur.Özlem olmanın haklı mutsuzluğunu yaşıyorum bu zamanlarda :)

      Sil
  5. Özlem'cim ben bugüne kadar hiçbiryerde hiçbirşey kazanmadım ama yine de şanslı ve mutlu bir insan olduğumu düşünüyorum :) Bizi birbirimize, diğer insanlara yakınlaştıran bu güzel hediye etkinliğin için herkes adına çok teşekkürler :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel düşüncelerin için asıl ben sana teşekkür ederim.Mutluluğunun yaşamın boyunca sürmesini gönülden dilerim.Sadece bir şeyler kazanmak şans değildir belki yanı başımızdaki insanlar bizim için başlı başına bir şanstır.Ve inanıyorum ki sen bunun kıymetini çok iyi biliyorsun. :)
      Sevgiler..

      Sil
    2. Kesinlikle canım! Yanıbaşımdakiler de, yanıbaşımda olmasan da seni kazanmak da benim ve Bora bebeğim için büyük bir şans mesela :) İyi ki varsın Özlem'cik :) Özlem Ablacık...

      Bunu yazan Derya & Bora

      Sil
  6. Güle güle kullansın Deniz Yıldızı :)

    YanıtlaSil

Blogumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...